Direktlänk till inlägg 8 maj 2010

Våren???

Av Filippa Persson - 8 maj 2010 16:18

En bra fråga: Vart tog våren vägen??????

Det är ju bara skit väder här!!   


Va på klubben igår o kollade på tävlingarna, det va lite intressant o se vilka Irra o jag ska tävla mot nu i sommar...  Det finns dom som är både bättre o sämre än oss men ändå tycker jag att vi har lååångt kvar!  Jag får kanske tänka om lite....  

Skrev på FB att jag skulle till klubben o att dom hade tävlingar. OJ, vad många som trodde vi skulle vara med!! Kul att ni har så höga tankar om oss!!!   Snart är det vår tur, ska bara träna lite till... *ler*


Idag blir det ingen träning, bara slappedag... Har städat o tvättat o så här hemma. Ska jobba inatt...


Har inget mer 'matnyttigt' att berätta... Får bli mer nästa gång!


*kramar*

 
 
Ingen bild

eva

9 maj 2010 15:56

Se nu till att träna så du kan komma till åstorp o tävla den 18 juni! Det kommer att bli en jättefin tävling!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Skapa flashcards