Alla inlägg under juli 2010

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK.

Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med saker i. På tävlingen stod det en hink med apporter o sån i o Irra skulle ju dit hela tiden o snoka i hinken... *suck* Måste bli kvitt såna dumma saker....

Hon gjorde en helt fantastisk inkallning (fick 10 poäng) där emot! Hon satte sig nästan uppe på mina fötter o med haken upp mot min mage, på komando sprang hon runt snabbt som fasen o satte sig helt korrekt!!! Så nöjd!   Vi har haft snea sitt o sånt på träning, men inte på tävlingen o det är ju super...

Det där med att nervositeten släpper för varje tävling gäller ju inte mig, jag blir bara mer o mer nervös för vaje gång!!! *HAHAHAHA* Var är mina tävlingsnerver???? Inte där dom borde vara iaf...   


Ska träna för Mona Kärnholm i morgon, ska bli spännande. Hon tävlar i lydnads landslaget o ska tydligen vara väldigt duktig! Vi får se hur det går för oss....   Det ska ju bli varmt som tusan i morgon så det är tur att jag ska börja kl 9. Det är i metropolen Hörby så det är inte så långt att köra heller o det är skönt, är ju ingen morgonpigg människa direkt!   


*kramar*

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards