Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Förkyld, igen....

Av Filippa Persson - 1 september 2008 16:38

Jag tyckte att jag repade mig ganska bra från min förkylning, men oj vad fel jag hade!! Kände mig ganska frisk (så frisk som jag nu kan bli *hahahaha*) i veckan som var men valde att vara hemma en extra dag o börja jobba på lördagnatt ist. Men jag var nog inte så frisk för nu är förkylningen tillbaka igen!! *suck* Hostar nog upp lungorna snart.. Köpte den äckligaste hostmedicinen som fanns på apoteket *bä!!* men den gör faktiskt lika mkt nytta som den är äcklig!! *hahaha*


Var ute med vovvarna i skogen igår tillsammans med mina grannar, Susanne o Micke. Vi var på Tjugekull o gick 1.5 timme + träning för Irra undertiden. Vi ska ju kunna ett "snabbt" ligg på onsdag så det har vi tränat på. Funkar bra med handrörelse men mindra bra utan.. :/ Får man göra handrörelser på tävling?????? Någon som vet??????


Har tvättat idag o ska påbörja städningen nu.... Usch vad tråkigt!! :-o

Ska se på film här ikväll så det gäller att städa o göra snyggt... :)


//Ha det så länge!

 
 
Maria & Falco

Maria & Falco

2 september 2008 21:45

Vad ljuvligt söt Irra är! Lycka till med henne. Om du gör en handrörelse på träning får du neddrag för dubbelkommando. I alla fall enligt de gamla reglerna.

http://www.falco.blogg.se

 
Ingen bild

kristina o jaxi o sasko

4 september 2008 22:45

hej på er!
Tråkigt att förkylningen inte ger med sig!
När irra har lärt sig vad det nu kan vara med dubbelkomando,är det dax att plocka bort ex handrörelser o så, ha inte för bråttom.
Man får - poäng på tävlingar.
Krya på dig, kram kristina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards