Alla inlägg den 20 april 2009

Av Filippa Persson - 20 april 2009 04:47

Denna helgen har gått ruskigt fort!

Mamma o jag åkte till Ikea o shoppade lite i lördags! *skoj* På kvällen lagade jag mat, sen blev det soffan o godisskål vid tv:n.

Söndagen gick åt till att kolla på utemöbler o gräsklippare. Jag fick ju passa på att köpa blommfrö oxå till mina rabatter. Tro det eller ej men jag ska försöka plantera lite blommor utanför mitt lilla hus..  

Mamma åkte hem på söndagskvällen, kändes genast tomt utan henne...


Idag har jag varit på stan med Charlotte, hon behövde shoppa lite.

Kände mig entusiastisk o skulle räffsa min gräsmatta på framsidan. När jag hade gjort halva insåg jag att det inte fanns någon gräsmatta, mera en MOSSmatta. Jag som var så glad för att jag trodde att jag hade en gräsmatta under löven, men inte... *suck*


Hann oxå med en runda till klubben med Irra för lite träning. Hon blev lite väl glad, hoppig o "naffsig" så hon råkade ge mig ett nyp i armen! Får nog erkänna att det gjorde lite väl ont för att vara ett "nyp" så hon fick ett nyp tillbaka..... Men hon var lika glad för det! *hahaha*


Här kommer lite bilder från pappas födelsedag oxå!


*byebye*





Ovido - Quiz & Flashcards