Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Filippa Persson - 2 mars 2010 19:43

......det händer inte så mkt just nu... Vet inte vad jag ska skriva om, har inte vunnit på lotto direkt...   

Har skickat iväg en jobbansökan idag, på posten (trodde inte man gjorde det längre!!!!   ) ska skicka en till i kväll om jag får den klar... Får se vart det leder!   


Träningen med Irra har inte kommit igång, väntar på att snön ska försvinna... Men det kändes sååå skönt att solen har varit framme idag... *glad* Det finns kanske hopp om att våren kommer!!


Är ledig i morgon så det blir en sväng till stan för att kolla på löparskor. Japp, ni läste rätt! *HAHAHA* Jag ska börja springa nu när det blir barmark.. Tro det eller ej!!!   Vi får se hur bra det går... *skratt*

Ska förhoppningsvis laga bilen oxå. Mina bromsar rasslar GANSKA mkt... *suck*


Nu ska jag knåpa lite till på mina mail som ska iväg...


*bye, bye*



Ovido - Quiz & Flashcards