Alla inlägg den 30 april 2010

Av Filippa Persson - 30 april 2010 19:15

Man kan ju undra om våren har kommit på 'riktigt' nu??!!   

Det är ju bara såååå skönt väder när man går ut på både morgonen o kvällen! Det är det ju förvisso hela dagen.. *skratt* Men det har varit kallt o ruggit innan men nu är det bara mysigt att gå våra kvälls o morgon rundor.


Skulle åka till klubben idag o träna med den lilla. Åkte till Katarina innan för att kolla på hennes nya hus o hur hon ska bo, när jag åkte därifrån började Irra tjuta i bilen. Vilket slutade med att jag girade in till kanten o tvärnitade bilen (utan att tänka mig för om jag hade någon bakom, inte smart jag vet!!), springer ut ur bilen o bak till bakluckan o öppnar den o talar om för Irra vad jag tycker om hennes tjutande i bilen!!!! Vet att (inte detta heller) va en smart ide´ men jag kunde bara inte behärska mig längre! Så med andra ord blev det ingen träning heller för jag åker inte till klubben o redan är arg på henne. Blev bara en promenad....

Helt seriöst.... Är det ingen som har något bra knep mot detta?????!!!!!!  Det gör mig galen!!   Alla tips tars emot med glädje....


Nu blir det lite film... Inget bål föm min del!   


*kramiz*

Ovido - Quiz & Flashcards