Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Underbar helg!

Av Filippa Persson - 29 juni 2009 22:30

Jag har varit i Kalrskrona o haft en helt underbar helg!

Körde direkt från jobbet i lördags morse, va trött som en galning men ville bara komma hem.

Det var ju riktigt gött väder så det blev bikini o solstol för min del o trädgården för hundarna. Pappa kom hem lite efter mig o gjorde mig sällskap. Efter någon timme kom Pian o Micke förbi o sa "hej".. Andreas o Charlotte kom oxå o tiggde till sig kaffe o kaka...

Vi tyckte att vi skulle gå ut en sväng på kvällen o titta på folk o "ta en öl"... Jo, jo, så blir det ju alltid.. Eller hur?! *hahaha*


Sagt o gjort, vi gick upp på Nivå o satte oss på uteserveringen o pratade skit. Gissa om det var många som man kände som var ute, JAPP!!!  Träffade bl.a Svanna, Linda o Daniel som jag inte har träffat på läääänge, så roligt!

När vi hade spelat, pratat o druckit ett tag så kände vi att det var dax att gå vidare så det blev till att traska bort till Schlagerbaren. Jag hade nog ingen direkt plan på att vara ute så länge men det var ju så skoj!  Det var lagom med folk ute, inte så man behövde trängas i baren utan helt lagom. Efter Schlager blev det till att hämta mat på "Michell´s" o stå o prata skit i kön som vanligt. Vi fick vår mat o skulle gå hemmåt, det tog sin stund, det fanns någon som gick långsammare o vingligare än somliga andra.. *skrattar gott*

"Andreas-vinglar-och-går långsammast" fick sin kebebtallrik i handen när vi delade på oss för jag tyckte just då att jag behövde påsen mer för jag skulle gå längre än honom, undra om han kom hem med allt kvar i lådan??!!  *hahaha*

Kom på att jag inte hade sovit på 30 timmar (!!!!) när jag hade fått i mig lite mat o skulle dra täcket över huvudet, sååå trött var jag kan jag erkänna.....


När man hade piggnat till på söndagen blev det till att åka hem till pappa o sola o ha det bra. När Monica kom hem grillade vi, Pär var där oxå.. Kände inte att jag ville tillbaka till skåne så jag stannade hela söndagen oxå. Det blev till att köra hem idag ist, skulle jobba nu på natten o va tvungen att sova lite innan så jag orkar.

Ebba blev lycklig över att vi kom hem o gjorde henne sällskap igen..


Hoppas Er helg oxå har varit bra!



P.S Så pigg som Andreas ser ut på kortet nedan va han nog inte på söndagen...  *blink, retas, blink*



 
 
Ingen bild

Andreas

30 juni 2009 17:47

Andreas var uppe o ute på Långö o badade vid 1030 dagen efter så så hemskt trött var han INTE..... ;) ;) tack själv för en trevlig helg

 
Emelie

Emelie

2 juli 2009 21:19

Kul att varit ut och haft lite skoj :o)

http://puma.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards