Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Filippa Persson - 25 maj 2010 21:35

Tränade på klubben igår. Träffade P där o pratade lite om hans hundar o tävlingar o sånt. Fick mkt bröm för Irra!!    Det förvånade mig för han har varit lite skeptisk till mitt 'snälla' sätt att träna, han tyckte att jag borde vara hårdare. MEN det behövde jag tydligen inte, det funkar ju ändå... *ler*

Sist när Zebbe o Clabbe va här o tränade på klubben så va bla P där oxå o tränade. Dom hade suttit ett gäng o tittat när jag tränade Irra o då sagt att dom tyckte hon va duktig o utvecklats en hel del sista tiden o blivit mer stabil. Ni kan ju bara gissa hur glad jag blev av att höra det!!!! *GLAD*   

 

I morgon ska jag upp till AS o träna lite inför dagen "D"... Se vad jag ska fila på mer inför tävlingen o under sommaren. Ska bli riktigt kul!! Har inte tränat för någon på länge.... Jenny o Imma kommer oxå! Ska nästan bli ännu roligare o se dom träna, har inte sett dom sen lägret i sommras... Såååå i morgon ska det bli en bra dag o bra väder har jag beställt!   

 

*kramar*

Ovido - Quiz & Flashcards