Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Filippa Persson - 19 oktober 2008 12:56

Nu har man varit så där flitig igen.... Gick en låång runda på stranden igår med mkt bus o kom hem med två nöjda o lite trötta hundar. Laban är ju tokig i vatten!! Han går i nu oxå, även om det är kallt som tusan.. Irra springer lite i kanten o plaskar men badar inte (vilket jag tycker är väldigt förnuftigt! *haha*). Skulle jag kasta ut något så hoppar hon givetvis i men inte annars.


När vi kom hem satte jag igång att röja i uterummet, har haft det som lite lager för saker som jag inte vet vad jag ska göra med. Satte sakerna i förrådet ist. Medans jag pysslade lite med det fick hundarna vara ute i 'trädgården', dom tyckte det var skönt att få ligga ute o mysa. Jag hade svårt att få in dom sen! *hahaha*


Idag blir det nog inte många knop här hemma, var ute igår så jag känner mig "lite" sliten... *hehe*

Men har varit ute med Irra o Laban 1 timme så det är nog inte så illa.. :) Behöver bara vila mig i form...!! *ler* Så nu blir det till att slappa o titta på "Greys Anatomy". Har fått dille på den serien, har börjat se den från början...


//Kram

Ovido - Quiz & Flashcards