Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Filippa Persson - 23 oktober 2008 14:56

Har fått några pikar om att jag berättar för lite om mig själv o vardagen här, får kanske ändra på det.. ;)


Idag har jag en ledig dag från jobbet... *SKÖNT*

Kan känna mig så trött på jobbet o verkligen vilja göra något annat men kommer inte för mig att ta tag i det, är nog lite för bekväm. Vet nog inte riktigt vad jag vill göra heller.. Det är ju inte precis så att det kommer någon o knackar på dörren o frågar om jag vill bli chef??!! *hahaha* Får nog klura på det.... *ler*


Jag var ut på krogen med bla Micke o Andreas i lördags. Första gången sen juli som jag är ute, hade jätte trevlig!! Andreas o jag var på Harry´s & pratade en massa skit! *haha* Verkligen super trevligt!!! :)

Jag hade mutat min vanliga "Mattias-taxi"  (hatar att åka buss!!!!!) till att hämta mig på natten. Han var så snäll o hämtade mig o körde hem mig, ändå fick han en skopa ovett av mig... Ångrar mig verkligen! Förlåt.... :(


Söndagen blev väldigt lugn. Hade inte riktigt ork till att göra saker, var ute med hundarna o lite sånt inget hyperaktivt precis.. *hahahahaha*

Det var inte mkt dricka på lördagen men jag blir trött o slö ändå, känns som om att hela dagen bara rinner iväg utan att man gör något vettigt...


Jag var o kollade in ett motionsspår i Åhus igår, tänkte börja springa lite med den lilla... :) Måste bara ta mig i kragen o komma igång. Har ju inte den bästa kondisen precis så jag tycker det är en bra idé! :)

Det största projektet kommer vara att få den lilla till att springa bredvid o inte hoppa, busa o bitas... *hahaha* Men hon kommer att lära sig! :)


Var på klubben idag o skulle träna, men det gick inget vidare... *suck*

Gick en runda på 50 min oxå. Laban hänger inte med riktigt, han håller inte samma fart som Irra o jag. Vi går inte så fort men han går lite i sin egna takt o sniffar o tycker inte att det är så viktigt att följa oss... Ibland busar han men en kort stund bara. Han är ju trots allt 8 år med höftfel så jag ska nog inte begära för mkt! :) Han får strosa rundor hur mkt han vill, han har blivit bortskämd på 'äldre' dagar.... *ler*


Jag räddade precis min kudde från att bli sönder tuggad (fick slänga örngottet), ibland kan Irra hitta på saker som hon verkligen inte borde göra!!!!!!! *suck* Så hon är utkastad från sovrummet från o med nu!!


Jag får nog börja plocka undan lite nu för Martina o Ellen ska komma på besök!! :) :)


//kramar

Ovido - Quiz & Flashcards