Alla inlägg den 24 december 2008

Av Filippa Persson - 24 december 2008 18:10

Idag är det julafton! :)

Vi har varit hemma hos pappa hela dagen. Jag, pappa, Monica, Anderas o hans flickvän, Pär o Pia, våra kusiner.

Det är helt sanslöst vad man äter mkt!!!! :-O Jag behöver inte äta mer detta året! *hahaha* Tur att det inte är många dagar kvar på året då... ;)


Jag har försökt att få till ett kort på Irra med tomteluva halva dagen utan resultat... :-/ Får försöka lite till senare. Kan ju säga att hon tycker inte det är lika viktigt som jag tycker att det är.. *skratt*

Nu blir det bara mys resten av kvällen :) Och så tror jag att det är "Tomten är far till alla barnen" senare, tycker den är något så fruktansvärt rolig!!!!!! *ASG*


Imorgon är det utgång som gäller!! :) Jag köpte biljett till Schlagerbaren idag så det ska bli superkul att gå ut! *TJOHO!!*


Blir kanske inget bloggande förräns jag har repat mig efter torsdagskvällen... *HAHAHAHA*


Jag önskar alla en riktigt God Jul!!!


Många Kramar!

// Filippa, Laban, Irra & Ebba

Ovido - Quiz & Flashcards