Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

En lugn dag vid poolen...

Av Filippa Persson - 9 februari 2009 15:53

Eftersom jag snurrade rundor i sangen natten innan med magont sov vi lange i morse, vaknade kl 11.30 *upsss* 

Vi messade Henrik N o kollade var vi skulle hitta han o Martin. Han lag oxa kvar i sangen med nacksparr. Vi kom overrens om att motas vid poolen for att bara slappa... Sagt och gjort: vi har bara slappat vid poolen o forsokt fa i oss lite mat, eller kanske rattare sagt jag forsokte fa i mig lite mat.... Fattar inte varfor min mage inte kan halla sig lugn?! Trottsamt varre... Trist att inte kunna folja med dom andra o ata o shoppa o sa...  Men imorgon pratade vi om att aka till Surin (utanfor Puket) o bada. Funkar magen sa ska det bli jatteskont!  Dom har varsta solstolarna med madrasser o grym service..


Alla som kanner mig kommer att trilla omkull nar jag berattar att jag at SALLAD idag till middag!!!!!!

Ska jag vara arlig sa var det de enda som min mage tyckte var ok.... Annars hade jag oxa atit kott o sant gott! Var pa en Italienska restaurang, det var jattegod mat i menyn. Men som sagt det fick  bli sallad for mig... *suck*  Nu ska ni inte tro att det kommer att bli nagon vana!!! *hahahah*


Vet att jag lovade bilder idag men vi glomde ta med oss kameran o mata over bilderna. Kommer i morgon, LOVAR!!!


Idag var det forsta gangen som vi inte fick stadat pa rummet, verkar som dom har tagit semester fran hela stallet. Eller oxa ar det sa att dom strejkar bara for att vi har en extra 'kompis' pa vart rum...


Kommer med flera uppdateringar i morgon!

Manga Kramar fran solen!


 
 
Ingen bild

Martina

9 februari 2009 20:26

Hoppas din mage mår bättre snart! Sola åt mig också ;) KRAM

 
Imma

Imma

9 februari 2009 21:07

Uppdraget utfört. Syrran käkar tomater.

http://imma.zoomin.se

 
Ingen bild

Charlotte

10 februari 2009 18:07

Ser helt underbart ur, jag skulle nog också behöva en resa så småningom:) Hur länge stannar du kvar???....Du kan väl komma upp o hälsa på när du kommit hem, jag ligger fortfarande på sjukhuset o verkar få stanna ett tag till, o efter 17 dagar nu så känns de som att jag behöver allt sällskap jag kan få för att orka med. Hoppas de blir en fortsatt trevlig semester:)
Kramar!!!!!!

 
Jenny

Jenny

11 februari 2009 18:03

Hoppas att du blir frisk så du kan njuta ordentligt av semestern.
Här hemma är det fullt ös. Imma är en stygg flicka. Verkar gilla att göra livet surt för syrran. Irra är fortfarande väldigt lugn och skötsam. Ska vi byta hund? Kommer att sakna henne när hon har åkt *SNYFT*
Hoppas att du läser Irras dagbok. Hon är ju riktigt bra på att berätta om sin semester =)
Jag lägger in nya foton i hennes album lite då o då så håll koll!
Ha det bäst!
Jenny

http://imma.zoomin.se

 
Ingen bild

Eva, Hero & Olli

11 februari 2009 22:55

Jag har precis läst Irras dagbok hos Imma, hon verkar ha det rätt kul ;)
Du verkar å andra sidan ha det underbart! Här i Skåne har det snöat, fast det är nästan bortsmält. Vi bara väntar på lite bättre väder så vi kan komma igång o träna!!!
Ha det, så hörs o ses vi den 14 mars!
/Eva, Olli & Hero

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards