Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Idag blev det

Av Filippa Persson - 12 februari 2009 17:48

Nu har jag nog blivit frisk i magen efter MYCKET om o men....

Henrik har skaffat klippkort pa apoteket som ligger snett over gatan fran vart hotell! *hahahahaha* Men nu hoppas jag det ar over.. Har ju bara tva dagar kvar i solen & dom maste ju utnyttjas... 


Idag har vi slagit pa stort & tagit oss ner till 'Kata Noi' o legat pa stranden. Kan lugnt erkanna att den utsickten ar mycket battre an att ligga o kvida pa hotellrummet (vilket jag har gjort det senaste dygnet)..

Nu pa kvallen akte vi Tuk-Tuk till Patong o tog en ol pa en av alla barerna pa 'Bangla road'. Jag drack givetvis vatten, vill ju inte aventyra nagot nu nar jag ANTLIGEN har tagit mig ut ur hotellrummet!!  Och tro det eller ej men jag at sallad idag igen nar vi kakade.. Kan ju nastan tro att det har blivit en vana for mig!! Oroa er inte for det har det inte blivit! *hahaha* Hoppas pa att kunna ata nagot gott o dricka nagon ol till innan jag aker hem!


Imorgon ar det nog 'Surin' som galler. Ett par kompisar till grabbarna har kommit ner, Martin & Johanna. Gissa om det ar skont att ha sallskap av en tjej efter nastan tva veckor med bara grabbarna!!!! *ler*

Vi har provat pedikyr o fotskrubb o oljemassage. Gissa om massagen var skon?! *JAPP!!!*  Och fotterna blev helt underbart mjuka...


Har kommer nagra bilder fran 'Similian Island' o hotellpoolen...


Ha det bast sa lange!


Kramar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards