Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Filippa Persson - 19 januari 2009 17:25

Jag kan inte förstå hur mina vildar kan skita ner så mkt!!! :-/

Jag dammsugar här VARJE dag.... *suck* Men det är det ju värt förstås.... :)


Nu är allt klart inför resan till Thailand. Mamma ska ha Laban & Ebba hemma hos sig och Irra ska bo hos Imma! :)

Jag fick frågan från en kompis: ""Vet dom som har Imma vad det innebär att passa Irra?????!!!!!!""

Jag kunde inte låta bli att skratta!!! *hahahahaha* Sven & Jenny kommer att bli överlyckliga när jag kommer o hämtar henne!! *haha* Om dom nu inte har gett bort henne innan dess.... ;)

Irra kan verkligen ta på krafterna! *ASG*


Idag blir det som igår: Städa o åka till jobbet... Men det är min sista natt denna veckan. Har bara denna natten o ett dagpass på torsdag, det är min 'slappevecka' på jobbet... *skönt*


Kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards