Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Filippa Persson - 31 januari 2009 03:36

Nu som först har jag packat. Vet inte ens om jag har fått med mig allt. Hittar inte 'pappersbiten' från mitt försäkringsbolag, den man ska ha med sig om man blir sjuk. INTE BRA!!! :-0

Sa till Henrik att jag får låta bli att bli sjuk helt enkelt. Men han har ju somnat på sängen så han är ju inget vidare 'stöd' i det hela... :-/

Vi ska vara i stan kl 9.40 & hämta upp resten av sällskapet som ska med till Thailand & äta frukost på "Fenix Café" innan vår färd mot Arlanda startar. Något säger mig att jag kommer att vara mäkta trött när kl ringer vid 8-tiden!! Vill ju gärna hinna diska oxå innan vi ska köra.. Vill absolut inte göra det när jag kommer hem!! :-0


Var o lämnade Laban & Ebba hos mamma igår, AJ!!!!! vad det gjorde ont ända in i själen att lämna honom! *ledsen*

Och idag var det Irras tur att bli lämnad hos syrran Imma, det gjorde oxå JÄTTE ONT!!!!! *ledsen igen*

Hon visste att det var något på gång för hon har varit lite dämpad sen igår. Min älskade lilla LoppaLisa... :(

Men jag vet att alla tre kommer att ha det jätte bra! :) Får nog erkänna att jag saknar dom redan. Det är så väldigt tomt utan dom.... *suck*


Jag ska försöka hitta lite tid o en dator så jag kan blogga lite i Thailand oxå... *ler* Det blir lite svårt att få in bilderna tror jag men kan ju alltid försöka... :) Annars får ni se dom när jag kommer hem den 16 feb..


Ni får ha det bäst här hemma i kylan (*hahahahahaha*) tills jag är hemma igen! ;)


Många Kramar från mig! :)

Ovido - Quiz & Flashcards