Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Filippa Persson - 26 januari 2009 13:07

Nu har helgen tagit slut, den gick fort som vanligt.... *suck* Jag var ledig fredag, lördag o söndag men det känns knappt.. :-/


Men pappa & Monica var här i lördags!! :) *GLAD* Vi möttes upp på Eko o strosade runt där ett tag. Körde vidare till N.Åsum o släppte ut Irra & Ferro så dom fick springa av sig och busa ordentligt... :) Vi körde hem till mig o käkade taco o pratade en massa. Vi spenderade nog ca 8 timmar iop men jag saknade dom så fort dom satte sig i bilen o körde.... :( Saknar nog alla där hemma, men speciellt min familj...


Idag blir det till att jobba som vanligt, börjar kl 15 till 23. Kass tid men, men... Jag har inte så många såna så jag ska inte klaga! Vi har tider där vi slutar kl 23 o sen börjar kl 7 på morgonen igen, dom är inte roliga alls!!!! :-/ Men det är bara till att bita ihop...


Här kommer några kort från skogen igår... :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards