Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

Huset, stranden, klubben o Hässleholm..

Av Filippa Persson - 17 oktober 2008 20:24

Har inte skrivit på ett tag nu.. Har helt enkelt inte hunnit..

Jag har kommit in i huset o fått lite kolla på läget :) Snacka om att det är skönt att bara ha 15 min till jobbet ist för 35!! :)

Har sagt att jag ska försöka komma igång att cyka till jobbet på våren o sommaren, lägg mäske till ordet FÖRSÖKA! *hahahaha* Vet ju att jag är väldigt lat när det gäller att ta fram cykeln.. *suck* Men planen är så i alla fall! *ler*


Vi (jag, Jenny & Sven (Imma), och Jonas (Ilex)) var o tittade på Håkan o Flinga när dom gjorde sitt BH-prov i Hässleholm. Det gick jättebra för dom! :)

Det var kul o se vad som komma skall... Jag tog ut Irra när alla var klara o fick hjälp av Håkan. Irra går o tränger mkt i linförigheten så jag ville ha lite trix runt det o det fick jag.. :)

Jag ska gå en spårkurs i Hässleholm som börjar 1 november. Ska bli jättekul!! Vi har inte kommit igång med vår spårning så det kommer att kännas skönt med lite hjälp på vägen!


Kände mig entusiastisk när jag var nere på klubben ikäll o tränade, kan ju säga att det var bara jag där en fredags kväll!! *hahahaha*

"Har jag något liv utom mina hundar" tänkte jag när jag såg den toma planen... *hahaha*

Men Irra gick ganska bra... Lite väl "på" när jag tog fram bollen men annars ganska ok. Man kan ju inte vara bäst på träning varje dag! Hon är ju bäst på allt annat annars min lilla Loppa!!!!!! :) Tex på att förstöra mitt hem o mina saker.... *haha*

Jag släppte ut Laban en stund o använde han som störnings moment (han fick traska runt fritt). I början tittade hon på honom lite men sen blev det fokus på bara mig!! *nöjd*


Ska försöka komma ner till klubben i morgon oxå o träna. Det kommer inte att bli någon träning alls på söndag, jag ska ut på lördagen o kommer nog inte att må som en prinsessa på söndag... *hahaha*


Nu ska jag iväg till Tomas o äta äppelkaka o prata en massa skit... *ler*


Ha det bäst till nästa gång!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards