Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Filippa Persson - 30 juli 2008 20:21

Idag har jag skrivit papper på huset, nu är det bara mitt!! :) Så nu är det till att börja fundera på vilka färger jag vill ha o börja måla.. Igen.... Har ju målat om hela denna lgh jag bor i nu. Tycker det är kul att måla o fixa! :) Jag får bjuda hem mina mest "händiga" vänner jag har... *blink, blink* O bjuda på god mat o massa dricka så ska det nog bli bra! :)


Idag var Irra o jag på stranden o skulle bada. Jag insåg inte förrän det var försent att jag har en alldeles egen grävmaskin som lassar upp sand på mig o min handduk!!!!!! Försökte putta bort henne men hon tyckte bara att jag var rolig o "bet" mig i armen! Kunde inte låta bli att skratta åt henne då... *ler*

Jag har BADAT idag!! Dom som känner mig tror mig säkert inte!! *asg* Men det har jag faktiskt, jag & Irra... :) Det var  inte så kallt som jag trodde det skulle vara!


Nu är det nog dax för mig att äta o dona här hemma.... *suck vad trist*


Ha det skönt till nästa gång! //Kramar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards