Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Filippa Persson - 31 juli 2008 22:09

Nu har Laban o jag varit ute o tränat med Irra.

Vi hämtade brandslangen i bilen o redan då gick hon igång! *ASGARV* Hon var alldeles för laddad för att ens tänka tanken att träna något utöver det vanliga! Mitt fel som inte har tränat på läääääängeeeee... *uupssss* Men hon är så jävla rolig att jobba med även om hon är överladdad!!!! Svårt men kul!! :) Hon blir så ivrig att hon inte märker att hon råkar bita lite för hårt i min arm, hoppar på mig eller springer över/på Laban.. HAN märker det kan jag ju säga!! *hahaha* Är förvånad över att hon inte åker på sig ett bett eller två oftare... Hon har väl helt enkelt tur! ;)

Känns skönt att ha fått bort lite av hennes energi ikväll.... :)


Dax för oss att hoppa i bingen! Ska upp så där snuskigt tidigt i morgon igen... Tycker verkligen inte om det. Men det är skönt att få sova i sin egna säng på natten!! Något man uppskattar enormt mycket när man jobbar nätterna o kasar runt på en soffa 8 timmar....


Sov gottigt!!


P.S Va på stan idag för att hitta en kläning som jag kan ha på lördag (Maria ska gifta sig), hittade inte en enda som passade eller som jag ville ha!! Hur svårt kan det vara....?? Måste ju hitta en i morgon annars är det ju inte bra alls!! Varför är jag ALLTID ute i sista sekunden?? *suck*

Av Filippa Persson - 31 juli 2008 12:10

.....stigit upp så där snuskigt tidigt!! Tycker fortfarande att det borde vara böter på att gå upp kl 5!!!!!!!! Känner mig som en sengångare på morgonen till skillnad mot mina kameler som är helt lyckliga över att jag är vaken o skuttar rundor o vill bli pussade o klappade. Får nog erkänna att det blev inte så mkt klappande i morse, orkade inte upp när klockan ringde utan snooooozzzzade för länge (Irra har legat o flåsat mig i örat hela natten för att det var för varmt men VÄGRADE hoppa ner från sängen!!!!*sur*), var astrött!!!


Gick en runda med killen jag jobbar med o hamnade här, i biblioteket o började surfa runt lite. Vi har ätit frukost, promenixat lite, suttit här en stund o ska snart gå o köpa en glass o sätta oss i solen. GÖTT!!!!! :) Har ett ganska soft jobb så jag ska nog inte klaga. Fast det är väl just det som är tråkigt, det händer inget. Jag vill ha mkt att göra o många järn i elden... :)


Dax att äta glass o "glassa" i solen på altanen fram tills jag slutar kl 15... *hehe*


//Soliga kramar



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards