Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Hej igen!!

Av Filippa Persson - 15 januari 2009 16:09

Nu är jag tillbaka efter Irras o min vinterpaus!! :)


Vi skulle göra comeback på klubben tänkte jag men Irra löper så det fick bli Rinkabyfälten ist. Sagt o gjort, vi åkte dit o skulle ta en lååång promenad o träna lite. Tänkte bara kolla om det finns några minnen kvar av träningen hos Irra... *hahaha*

Och det kan jag säga att det fanns det inte... *suck* Hon var helt ute o reste o kunde inte alls fokusera. Ja, ja, tänkte jag.. Det är ju första gången på länge vi tränar så det gör inte så mkt. Jag började gå mot bilen igen för att åka hem, lite nöjd med henne trots allt... MEN så får Irra syn på en bil som kommer på grusvägen ett par 100 meter bort o sätter fart mot den!! Jag kan ju lätt erkänna att jag kunde hålla mig för skratt!!! *sur* När hon hade sprungit halva biten ner till bilen vände hon o kom tillbaka.... Tur för henne! ;)


Jag som tyckte att jag hade lyckats så bra ett par gånger innan med att bryta hennes jakt på rådjur o kanin, men en BIL var ju annat.... *suck*

Det är bara till att ta nya tag!! :) Ska ner till klubben när hon har slutat löpa o då ska det bli träning av!!! :)


Va i skogen i en timme idag o kastade boll o tog några kort på Loppan! :)


Igår var Theres här o promenerade o fikade! Skönt att få vara lite social o prata en massa skit!! *hahahaha*


Om ca två veckor åker jag till Thailand!! Nice!! :) *ler*


Kram på er!

 
 
Ingen bild

kristina o jaxi

15 januari 2009 21:33

hej
fin bild på tjejen! hon har växt till sig.
ha det så skönt i thailand,, inte alls avensjuk!
kramizar

 
Ingen bild

Lonewolf

16 januari 2009 02:08

Du kommer va saknad här hemma... :'(

 
Emelie

Emelie

19 januari 2009 11:26

Hejsan!
Tack, jag gillar också den bilden.
Hon är tjusig Loppan också.
Hoppas allt är bra och ha så trevligt i thailand.
Kram Emelie

http://www.puma.cybersite.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards