Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Filippa Persson - 14 mars 2009 03:13

                      Idag har Irra o jag gjor vårt MH test...

Jag är JÄTTENÖJD!!!!! Jag tycker hon klarade det med glans! *GLAD*


Eftersom jag är en glad amatör fick jag ju fråga vår testledare vad som förväntades o så. Han var toppen o förklarade allt...

Jag var så stolt över min lilla så jag växte nog 5 meter på alla håll!  *haha*


Jag träffade även Ixxa på testet. Det var kul o se henne!  Det var ju henne jag åkte o tittade på från början men så snodde Irra hela mitt hjärta... *ler stort* Ixxa har inte haft det så bra på sitt förra ställe så hon bor hos Håkan o Jessica igen.

Hon var så fin!! Jag skulle kunna ha tagit med henne hem på direkten!!


När vi kom hem idag blev det bara en massa mys o kel med vovvarna. Dom har ju haft en "jobbig" dag, Irra har ju vaktat bilen (skällt på alla som har varit i närheten *suck*) o gjort sitt test o stackars Laban har fått lyssna på Irra...

Nu blir det till att gotta sig lite åt vårt resultat o ladda inför träningen på tisdag!


*kram*

Ovido - Quiz & Flashcards