Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Filippa Persson - 26 mars 2009 13:52

Hämtade Ebba hos veterinären igår em. Hon var rejält groggy kan jag ju säga... Dom sa att hon inte fick hoppa eller något sånt när hon kom hem utan skulle ta det lugnt. "Lungt?!" tänkte jag o mina tankar rusade ju direkt till Irra som älskar att retas med Bebbs (o tvärtom). Redan i bilen tog Ebba av sig tratten o ville inte den på sig mera, dom på kliniken gjorde klart för mig att hon skulle ha den på så att hon inte skulle kunna komma åt stygnen.. Inte så lätt att ha tratt på en katt som inte vill ha den! :-0 

Vi sov utan hundarna i sovrummet så hon skulle få lugn o ro. Ebba mådde som en prinsessa hela natten.... Någon som inte gjorde det var Irra. Hon blev jätte ledsen över att hon inte fick ligga i sängen som vanligt, så hon parkerade sig utanför sovrumms dörren.

Idag är Ebba piggare. Hon är ju givetvis lite tröttare än vanligt men ändå ganska pigg... :)


Skulle hämta ut en medicin till Ebba så jag passade på att åka ut till fälten o busa o träna med Irra & Laban. Hon är verkligen pigg! :)


Ikväll blir det bara mys hemma så jag kan ha lite koll på Ebba.. :)


*kramar*

Ovido - Quiz & Flashcards