Direktlänk till inlägg 19 juli 2008

Tuff!!!!!

Av Filippa Persson - 19 juli 2008 20:01

Nu har jag fått höra flera gånger hur otroligt söt & fin jag är... Men jag vill ju vara TUFF!!!!!!

Så nu ska jag visa er en film där jag är tuff & morrar!! Jag har dragkamp med min kompis Jo-Jo (hon är bara två dagar yngre & från samma kennel)... Hon tror alltid att hon är tuffast & modigast, hon hoppar alltid först från bryggan efter bollen när vi badar, springer omkull mig när vi leker... *morr*

Men här är jag TUFFAST!!!!


//Tuffa hälsningar Irra


P.S Träffade en collie i tivoliparken idag när matte o jag var o tittade på fåglar (matte tror det är bra terapi för mig *suck*) som jag var kaxig mot o hon blev faktiskt lite skraj för mig! *nöjd*



 
 
Enzo

Enzo

19 juli 2008 21:49

Hej Irragumman!=)
Jag visste väl att du var en tuff tjej, det skrev jag ju på min blogg.;)Så ni har varit i tivoliparken och tittat på fåglar!? Jagade du någon? Jag har inte fattat det där med att jaga fåglar ännu. Vi har en liten som sitter i bur här hemma. Hulken heter han. Vi hörs imorgon! KramiZZar Enzo

http://enzohund.bloggagratis.se

 
Martina

Martina

21 juli 2008 08:40

Tyvärr så ska vi inte ner på schäfer sm för vi håller på att renovera vårat badrum.

Hoppas på en trevlig sommar
Martina

http://www.livetikaggeboda.dinstudio.se

 
Jo-Jo

Jo-Jo

27 juli 2008 18:53

JAG är tuffast...!

http://andersdahl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards