Direktlänk till inlägg 29 juli 2008

Slappedagar...

Av Filippa Persson - 29 juli 2008 13:54

Oj, oj, oj, vad slöa vi har varit......

Vi har ingte gjort många knop dom sista dagarna!! Det har mest blivit stranden o bada, har kännts alldeles för varmt för att träna o det märks om man säger så.. Irra är så uppe i varv HELA TIDEN! Jag har nog aldrig sovit så här lite o druckit så mkt redbull på jobbet för att vara vaken, snacka om storkonsument!!!!!!! Men hoppas på att det ska bli bättre på den fronten nu. Ska ut o träna idag.. Det är ju kennelläger nästa vecka o då kan vi ju inte komma o skämma ut oss, så nu blir det till att träna som tusan! :) Betalade in lite sent så jag hoppas vi får vara med ändå... :)


Har varit o tittat på hus i bla Äspet o Lars ringde igår o sa att jag fick det!!!!!!!!! *GLAD*

Nu kan jag ha mina vildar ute mkt mer!! Känns asskönt.

Det är inflyttning 1 oktober så jag hoppas jag kan hyra ut min lgh innan dess så jag slipper dubbel hyra... Känner mig ändå lite nervös för det, känns lite större än att hyra en lgh, men det gör jag nog alltid när det blir en förändring i livet. Tuff som attans innan men när det kommer till kritan så är jag inte det sen.. Men förändringen är ju till det bättre så jag är glad! :)


Vi låg på stranden o gottade oss i söndags när vi kom på att vi skulle grilla o dricka öl/sprit, kanske inte det vanligaste idén en söndag men vi tyckte den var lysande! Sagt o gjort vi, dom andra för det är ingen som vill ha mig i köket eller nära grillen (kan inte förstå varför!! *haha*), åkte hem o fixade lite käk. Vi grillade o drack massa öl, det var mkt nice!! Var lite loj o slö igår men det var det värt! *hahaha*

Vi åkte ner till stranden när vi hade vaknat efter en ganska sömnlös natt, vi var nog alldeles för många i dubbelsängen!! *asg*

Tillbringade nästan 3 timmar på stranden innan det blev dax att köra hem. Eftersom jag inte hade orkat tanka dagen innan fick jag köra på ångorna o hoppet hem, men jag klarade mig som tur var. Hade ju varit lite pinsammt att ringa 'någon' o erkänna sitt misstag! Kan lova att jag hade fått höra det resten av mitt liv! *hahaha*


Har bara nästa vecka kvar på jobbet sen är det semester! SKÖNT!! Längtar verkligen.... :) Men har ingen plan på något speciellt... Finns det någon som har en bra plan eller erbjudande så är jag på! :) :) :)


Nu blir det till att åka o titta på två hus till, kan ju kanske ångra mig om dom är snyggare..... ;)


Ha det bäst tills vi ses igen! //Kramar från oss

 
 
Ingen bild

Charlotte

29 juli 2008 22:23

Hmm.....ja nästa gång får nån sova på soffan..o de blir inte jag;)...1h sömn kan man inte klara sig på, men trevligt hade vi*skrattar*
Vi får väl ta o göra om de på din semester, fast då får vi få med oss en till....ja du fattar vad jag menar*asg*
Kramis!!!!!

 
Enzo

Enzo

30 juli 2008 20:37

Hej Irra!
Jag är oxå lite sur på matte, för att inte vi har fått träffas på länge. Jag som skulle bjuda med dig på spa..... men det har varit lite torrt ute för det nu ;)Matte har jobbat ganska mycket nu. Vi får säga till våra "mattar" att vi snart får träffas. BLÖTA PUSSAR från ENZO

http://enzohund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Peter

31 juli 2008 11:47

Hej snygg!
Har du hittat på lattjo utan mig?!
När ska vi mötas? :)
/kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards