Direktlänk till inlägg 31 juli 2008

Tränat!

Av Filippa Persson - 31 juli 2008 22:09

Nu har Laban o jag varit ute o tränat med Irra.

Vi hämtade brandslangen i bilen o redan då gick hon igång! *ASGARV* Hon var alldeles för laddad för att ens tänka tanken att träna något utöver det vanliga! Mitt fel som inte har tränat på läääääängeeeee... *uupssss* Men hon är så jävla rolig att jobba med även om hon är överladdad!!!! Svårt men kul!! :) Hon blir så ivrig att hon inte märker att hon råkar bita lite för hårt i min arm, hoppar på mig eller springer över/på Laban.. HAN märker det kan jag ju säga!! *hahaha* Är förvånad över att hon inte åker på sig ett bett eller två oftare... Hon har väl helt enkelt tur! ;)

Känns skönt att ha fått bort lite av hennes energi ikväll.... :)


Dax för oss att hoppa i bingen! Ska upp så där snuskigt tidigt i morgon igen... Tycker verkligen inte om det. Men det är skönt att få sova i sin egna säng på natten!! Något man uppskattar enormt mycket när man jobbar nätterna o kasar runt på en soffa 8 timmar....


Sov gottigt!!


P.S Va på stan idag för att hitta en kläning som jag kan ha på lördag (Maria ska gifta sig), hittade inte en enda som passade eller som jag ville ha!! Hur svårt kan det vara....?? Måste ju hitta en i morgon annars är det ju inte bra alls!! Varför är jag ALLTID ute i sista sekunden?? *suck*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards