Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Filippa Persson - 2 oktober 2009 20:44

ÄNTLIGEN FRAMGÅNG!!!!! Skrattande


Har varit i skogen med Irra o Laban, hade Irra lös hela runda utan att hon försvann.. *glad*  Tränade oxå på att släppa brandslangen när JAG vill o sen låta bli att tugga på mig. Kan inte hålla i slangen när jag vill ha loss den utan ber henne sätta sig o sen tar jag bara lite löst i den, säger loss (alldeles för många ggr enl mig själv) o hoppas på att hon inte börjar kampa igen. Idag gjorde jag samma sak, dom första 3 ggr hoppade hon på mig o tuggade på min hand, MEN sen trillade poletten ner! Jag sa sitt framför mig utan att röra henne, la handen på slangen utan att 'hålla' i den, sa loss....... HON SLÄPPTE SLANGEN!!!!!! *GLAD, GLAD* Blev lätt förvånad kan jag ju erkänna o trodde helt klart att det va en engångs lycka så jag provade igen o igen o igen o hon gjorde samma sak varje gång!!! Skrattande Snacka om framgång!!!!!! *LYCKLIG* Känns ju helt otroligt skönt att inte behöva 'fajtas' med henne varje gång jag vill ha något tillbaka.... *ler*

Får bara hoppas att hon kommer ihåg det i morgon oxå... *hahahaha*


Nu är det dax att göra sig klar o sen iväg!


*bye*

Ovido - Quiz & Flashcards