Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Filippa Persson - 10 oktober 2009 17:39

Igår körde jag ner till Helsingborg (lite utanför) för att hämta min nya soffa. Använde GPS:en.. På vägen dit gick det ju bra , men på vägen hem va det en annan saK! När jag skulle köra hem körde jag samma håll som jag kom ifrån men då sa GPS:en att jag skulle vända.... Nog för att jag kan ha (läs: har 'väldigt' *hahahaha*) dåligt lokalsinne men inte så dåligt så jag inte vet var jag kommer ifrån!! Förvånad Men GPS:en villade iväg mig åt helt fel håll tyckte jag (mot Malmö) MEN när jag kom hem så hade jag kört lika många mil o samma tid som på vägen ner till soffan. Så det va nog inte 'helt' fel håll när allt kom omkring.... Flört


Idag har det varit visning på huset, det har varit många som har tittat.

När jag gick morgon rundan med hundarna kände jag hur mkt jag kommer att sakna att ha så nära till skogen.... Rynkar på näsan Det har varit super att bo så här för hundarnas skull. Men man kan inte få allt man vill ju... Det kommer att bli bättre på många andra sätt ist efter flytten! Glad 

Nu är det rensning o packning som gäller för hela slanten så jag hinner bli klar tills det är dax att bära ut sakern.

Dax att göra nytta! Tungan ute


*bye, bye*

Ovido - Quiz & Flashcards