Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Filippa Persson - 26 oktober 2009 21:01

Nu har vi ställt tillbaka klockan, o visst tänkte jag på att det kommer att bli mörkt på kvällarna. Men inte SÅ mörkt!! Jag har nog glömt sen förra hösten/vintern hur mörkt det verkligen är i Äspet! Det finns nog bara en gatulyckta på typ varannan väg!!! Förvånad Det finns ju inga belysta motionsslingor här i skogen om man säger så.. *hahaha* På så sätt vill jag bo i stan o kunna se var jag går men ändå inte för det är jädrigt mysigt i Åhus.... Flört 

Det är ju bara Laban som är lös så jag får hoppas att han ser mig! *ler*


Jobbar bara halv dag i morgon o ledig på onsdag så jag tänkte att jag skulle börja packa. Ska in till stan o shoppa så då det blir till att köpa kartonger oxå... Glad


Nu är det sista rundan med vovvarna som gäller o sen sängen...


*bye, bye*

Ovido - Quiz & Flashcards