Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Filippa Persson - 5 oktober 2009 20:23

Nu är det bestämmt, jag flyttar, har sagt upp huset.... Glad Förmodar att det va dax o 'förnya' sig lite.... Tungan ute


Har varit o tränat på klubben med Irra ikväll. Det går inget vidare, enl mig men bra enl andra, men ändå bättre än innan. Jag vill ha allt så perfekt det bara går o när det inte blir så blir jag så besviken. Irra piper o gnäller på plan o det gör mig sur, när jag tar i henne för att tysta henne blir hon bara värre... *suck* TÅLAMOD!! Oskyldig

Kom hem från klubben o frös som en tok! Tände en brasa o satt framför den i säkert 40 min... *hahaha* I mitt nya hem blir det till att lägga sig i badkaret ist! *NICE!* Glad


Brasan, en stund med datorn, promenad med vovvarna o sen sängen... Det är min ursköna kväll det! *LER*


*bye*

Ovido - Quiz & Flashcards