Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Filippa Persson - 3 augusti 2009 18:14

Gissa vad??!! Nu har vi varit o tränat på K-stad BK igen..... *hahahaha* Trivs super med att träna på den planen/miljön! Fy fasen vad kul det är!!!!  Känns som om vi skulle kunna träna jämt...

Vi tränade som i fredags, kontakten o belöning från utsidan. Irra fattar helt nu vad jag vill! När hon kan fokusera så länge som jag vill=klick=belöning! Vi gick kanske 3 steg som mest med FULL koncentration! *nöjd* Vi börjde gå från liggande med koncetration oxå... Hon gör sina sättande o läggande vid min vänster sida kvickt som tusan o hyffsat rakt oxå. Det är sååå bra att ha någon som tittar o som man kan lära sig av.. Tack till T för all hjälp!!


Irra har varit trött idag efter träning o bus. Käkade efter träningen o hon gick o la sig i korgen o somnade. Då är hon trött! *skrattar gott* Sen blev det den största godispåsen på läääääänge o en film... Skönt att bara slappa o ta det lugnt.

Jag har verkligen haft en helskön helg!  *glad*


SNART är det semester för min del!!!! DET ÄR SKÖNT!!!!!  Kan ju säga att jag längtar! Något mer som jag längtar till är lägret nästa vecka....  Ska bli något helt fantastiskt kul att åka dit!

Gissa om jag gjorde fel sist jag tittade på hur långt det va?! Kan man ju säga..... Jag fick för mig att det skulle ta ca 2 timmar att köra men det kan jag ju säga att det inte gör! Snarare 3½-4 fick jag höra! Undra hur jag ska kunna köra rätt utan gps????!!!!!  Skulle kunna starta en undersökning här på bloggen om hur många som tror att jag skulle hitta... Men det är nog ingen mening, för det kommer inte att vara NÅGON som tror att jag hittar dit utan att köra fel!!! *ASGARV*


*kramar*


P.S Fick precis ett mail från Håkan & Jessica ang kennellägret. Vi ska ta med oss "valfria drycker" Vad det nu innebär??!! *HAHAHAHA* Det kan ni ger Er på att vi ska. Kristina o jag kör ju en stoooooor bil med mycket plats i!  

Ovido - Quiz & Flashcards