Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Filippa Persson - 4 augusti 2009 23:51

Idag har dagen verkligen varit i det slappaste laget.... Har inte gjort många knop alls, bara sovit o gått med hundarna. När jag hade vaknat på em hade jag fått mess av Therese som ville att jag skulle komma upp till henne o det vill ju vem som helst!!!  Så det blev till att göra sig "snygg", gå med dogsen o sen köra upp till hennes hus vid Immeln. Hon skulle ha några andra vänner där oxå så hon hade bakat kanelbullar... *GOTT*

Vi satt o pratade skit i 4 timmar!!!!  Tiden går snabbt när man har kul.... *ler*


Vi skulle ha tränat idag men det hann vi inte riktigt med så det hoppas vi hinna i morgon ist!  Pratade med 'min' instruktör som jag har haft dom sista två kurserna på lydnaden i Åhus, hon ska starta upp en kurs hemma hos sig om ca 2 veckor. Ska bli kul att komma igång igen med att ha en instruktör som tittar o tipsar. Vi blir ca 6 st i guppen, känns lagom. Så det blir till att köra till Tollarp en gång i veckan o kanske 'gästspela' på andra klubbar o träna miljö på det viset.. Det är alltid kul att träffa nytt folk!


Jag har den största disken någonsin på min diskbänk o jag vill bara inte ta tag i den!! Det är ju såååå tråkigt att diska!!!  Skulle vilja ha en bänkdiskmaskin....

MEN jag vill ju oxå ha en ny säng o soffa....  Och i det läget väljer jag hellre säng/soffa! *hahahaha* Satt o kollade på blocket o hittade både ett par sängar o en soffa som jag skulle vilja ha. Vi får se om dom finns kvar. Hittade en soffa att ha i uterummet men den hann säljas innan jag kom till skott så jag blev lite lack o bestämde mig för att fixa till här inne först. Skulle vilja måla om lite oxå men kom på att jag ju faktiskt är väldigt nöjd med mitt hem!  Det får bli lite nya möbler o tavlor o sånt ist....


Dax att ta tag i disken, eller........ ?? Nja, vet inte... Finns ju en dag i morgon oxå....


*kramar*

Av Filippa Persson - 4 augusti 2009 23:45



Hur många gånger har du varit kär? Tre
Favoritgodis: Vaniljfudge
Coolaste stad du har besökt: Helt klart Las Vegas!!!
Action eller Skräck? Kan man inte få välja båda??!!
Ville bli när du var liten: Veterinär
När fick du din första kyss: Oj, inte en aning om jag ska vara ärlig...
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Inte som jag borde ha varit iaf... *skratt*  
Vad är du beroende av? Laban & Irra & kärlek...
Dagens roligaste händelse: När Irma frågade om cyklisten, som dom körde förbi, hade dött i hjärtinfarkten han fick för ett tag sedan! *hahaha*
Dagens tråkigaste händelse: Blicken på diskbänken med all disk på
Dagens humör: Pigg o glad!
Vilka tv-program följer du? Försöker följa Navy CIS på nätterna
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag oftast är glad o sprallig
Vad gillar du minst med dig själv? Att jag har dåligt tålamod
Vad är det roligaste du vet? Just nu är det att träna med Irra!
Har du något motto? Att fela är mänskligt, att förlåta gudomligt.
Vad gör du helst en lördagskväll? Spendera tid med den jag tycker om eller med mina vänner
Vad har du mest av i din garderob? Linnen & luvtröjor
Drömjobb? Barnpsykolog


Nu vet ni detta oxå....


*sov gott*

Ovido - Quiz & Flashcards