Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Filippa Persson - 21 augusti 2009 23:15



Idag har jag tagit det lugnt.. Har varit skitväder hela eftermiddagen!  Vart tog mitt fantastiska sommarväder vägen???!!! Vädersnubbarna har nog inte lyssnat på vad jag ville ha, får nog ta ett snack med dom!


Körde upp till Therese en "stund" på kvällen. Vi åt god middag, fikade, käkade popcorn o glass... *mumms* När jag ska köra dit en stund så blir det alltid typ 4-5 timmar o en massa snack hela tiden...  *hahahaha* Trivs som fisken i vattnet hemma hos Therese!!


Har tränat Irra onsdag o torsdag. Onsdags uppe hos A-S som vi ska träna för på onsdagarna o igår på klubben i Åhus. Hon blir bara bättre o bättre på det fria följet! Har klickat henne mkt på kontaktövningarna o ger belöning på utsidan, det ger verkligen resultat! *GLAD* Ska försöka få henne till att använda bakdelen mera, har fått lite tips på hur jag ska göra.

Vi har fått ihop en "tävlingsgrupp" i Åhus som ska träffas på lite olika ställen o träna ihop. Det är ekipage som tävlar allt från LK1 upp till elit så vi kan alla dra nytta av varandra! Nu har Irra o jag två fasta dagar i veckan det är träning ihop med andra, ska bli såååå kul!!  Dom andra dagarna tränar vi inte i grupp. Så i höst blir det förmodligen tävling för vår del! Ska bara få platsliggningen till att funka, den är vårt stora dilemma...  Men vi ska bli säkra där oxå, krävs bara lite mer träning.... När den sitter får alla ni andra passa er för oss!! *HAHAHAHAHA*


Nu blir det lite tv o sen sängen....


*NattiNatt*


Ovido - Quiz & Flashcards