Direktlänk till inlägg 24 augusti 2009

Hittade på Pian´s blogg...

Av Filippa Persson - 24 augusti 2009 20:58

Taget från Pian!


BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln:
 Ja, det gör väl alla?
Gnälla: Ja, ibland....  
Sova: Ja, självklart... Det är mysigt!  
Drömma mardrömmar: Nix!
Drömma sexdrömmar: Nej, tyvärr....  *hahahaha*
Ta droger: Absolut inte!
Försöka vara annorlunda: Behöver inte försöka, det är jag redan.... *ler*
Klä dig i svart: Nej, inte ofta 
Gå i skolan: Noppe.
Röka: Absolut inte det heller!
Ha sex: Klart!
Ljuga: Vita lögner 
Hata folk: Hatar gör jag inte, men jag kan skapt ogilla en del personer. 

VEM:
Saknar du: Farfar & farmor.
Vill du döda: Varför skulle jag vilja göra det???? Låter onödigt o dumt..
Rörde dig sist: Avslöjar man sånt? *ler* 
Kysste dig sist: Eller sånt här??!! *skrattar gott*
Vill du kittla: Min bror Fredrik! Hämden är ljuv....
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Niklas
Skrek du på sist: Kommer inte ihåg
Sårade dig sist: Håller på att glömma, vill inte komma ihåg.
Vill du bli galet full med: Therese & Charlotte!  
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma när hon kom hit på besök!
Fick du sms från senast: Niklas
Ringde dig senast: Pappa
Är vackrast på jorden: Laban & Irra

HAR DU:
För många vänner: Nej, det kan man inte ha!
Tvångstankar: Noppe.
Någon annan psykisk sjukdom: Tror inte det men man kan aldrig vara säker... 
Någon fysisk sjukdom: Nix...
Någon skada: Förrutom att jag är konstig i huvudet??!! Nä, inte någon...
Färgat håret: Japp
Brutit några ben: Nej, har druckit mkt mjölk i mitt liv!
Några piercings: Japp, två... Gör kanske en till, helt klart den sista isf!  
Egen dator: Helt klart! 
Bra självförtroende: Okej, antar jag..
Kysst någon: Klart
Haft sex: Innan äktenskap?! Jag?! Nä, inte en chans!!!! 
Köpt kondomer: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej, inte på läääänge.....
Varit kär:
Ja
Dumpat någon: Ja
Lämnat landet: Japp
Tuttat eld på nått: Beror på vad som räknas som "nått"..  
Gjort något olagligt: Finns det någon som INTE har gjort det???

HUR:
Går du: Ett steg fram, börjar med vänster ben, två steg bakåt o sen en kullerbytta fram igen....  
Svarar du i telefonen: "Ja, det är Hippa?"
Fördriver du tiden: Tränar o går med mina hundar, datorn o jobbet..
Mycket pengar har du: Pengar spelar ingen som helst roll...
Tjänar du pengar: Japp
Ofta diskar du: Alldeles för sällan! Avskyr det....  
Ofta städar du: Alldeles för ofta...
Ofta träffar du din familj: Någon gång i månaden.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Frågan är inte om, utan vad!  *haha*
På gud: Nja, kan jag inte påstå...
På rymdvarelser: Förmodligen??!! Ööööö, NOOOT!! *hahahahaha*
Att folk tycker om dig: En del säkert inte, men vet att vissa gör iaf... *ler*
Att fiskar kan tänka: Kanske, varför inte? Som Pian skrev "vi på svenska o dom på fisiska??"
Att du kommer leva länge: Länge vet jag inte men friskt hoppas jag!


Så nu har ni fått veta en massa 'onödig' fakta igen..... *hahaha*


*kramar*






 
 
lillsistah

lillsistah

28 augusti 2009 05:17

Najs :D

http://Ruweni.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards