Direktlänk till inlägg 6 oktober 2009

ICA

Av Filippa Persson - 6 oktober 2009 18:43

Nu går det utför... För det första använder jag ICA´s  "pensionärs" korgarna med hjul (!!!!!) Förvånad Har skrattat sååå länge åt alla andra som använder dom o har vägrat att göra det själv, MEN har nu kommit på att dom faktiskt är ganska praktiska. Tur att jag inte känner så många här utan är 'inflyttad'!! *skrattar gott*

Alla ska ju oftast ha något från mejeriavdelningen när dom handlar o när man då ska gå neråt mot kassorna är man nästan tvungen att gå förbi, först o främst, alla chockladkakorna o sedan PLOCKGODISET (svårt, svårt, SVÅRT att passera utan att köpa). Och inte nog med det så ska man gå förbi chockladbollarna o kanelgifflarna (oxå svårt)!!! Obestämd Dom som har planerat ICA är jädra i det sluga....!! *HAHAHAHAHAHA* Jag har ju bestämt mig för att sluta äta en massa onödigt o äta lite bättre, skrev nyttigare först ist för bättre men alla som känner mig vet att jag INTE kan vara nyttig! *hahaha*


Är ledig i morgon så det blir till att städa o gå i skogen med vildarna. Ska träna på kvällen i Tollarp så det är bra om Irra har fått ur sig lite av den värsta energin! Glad


Om det är någon som har några flyttkartonger över så är jag jätteglad om jag kan få 'inkassera' några... Kyss


*kramizar*

 
 
Ingen bild

lillasyster

7 oktober 2009 18:30

Komma hem snart? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards