Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Svininfluensan

Av Filippa Persson - 13 oktober 2009 18:01

Igår va jag på vårdcentralen o tog den första sprutan mot svininfluensan. Jag vet att det är dom som är i den största riskgruppen som får först, MEN nu va det så att läkarna va lite skraja för att jag skulle bli ÄNNU konstigare än vad jag redan är så jag fick komma med bland dom första... *HAHAHAHA*

Jag kan rekomendera alla som vill ha en fungerande arm dom närmsta dagarna att INTE ta sprutan! Förvånad Jädra i det vad jag har ont i armen! Igår kunde jag inte ligga på den o det pulserade i armen hela kvällen o idag kan jag inte lyfta den över axelhöjd.... AJ!! Obestämd 


Har varit o backtränat Irra idag. Rundan tar ca 1 timme o hon springer ca 10 ggr upp o ner i backen. Hoppas på att kunna bygga lite muskler samtidigt som hon kanske, mot all förmodan, kan bli trött.... Glad


Är ruskigt trött i kroppen så ikväll är det soffan som gäller. Är ledig i morgon så det blir till att åka till stan o köpa mössa o vantar. Köpte nya skor o vinterjacka förra veckan o vill ju ha mössa o vantar som matchar... *LER*


*kramizar*


P.S Finns det någon som kan uppfinna en bil utan ljud på blinkersen??!! Irra är ganska tyst i bilen fram tills man börjar blinka o svänga... Så: Bil utan blinkersljud önskas!! För svänga måste jag ju.... *Skrattar & Ler*




  


Irra i lite mer än halva backen, letar efter bollen... Bra träning!

 
 
Ingen bild

H

16 oktober 2009 12:40

Hahaha vet ngn som fick höra att din bil är den bästa...hmmm en svag punkt!! blinkersen...vet ngn som har många bilar han kan fixa till fröken ;) säkert ngn med en blinkers som inte låter och som är låg bak ;) *ler* kram

 
Ingen bild

Filippa

18 oktober 2009 16:56

Klart min bil är den bästa! :) *ler*
Jaså, så du kan fixa en som både är låg bak och med bilnkers som är tyst????!!!! Det låter som en lysande idé! :) MEN vad kommer det att kosta mig i slutänden? *LER*
Vet att alla bilförsäljare har sina knep......... ;)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards