Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Bra tips o eldat...

Av Filippa Persson - 19 oktober 2009 18:00

Har fått bra tips på pipandet.. TACK! Skrattande

Tränade lite här hemma idag o det gick ganska bra. Provade inne igår o det gick lysande! Vet inte om det är situations bundet det där med pipandet... Men jag ska prova mina tips jag har fått! Tungan ute 


Ikväll har jag tvättat överdragen på min soffa, kommer nog någon som ska ha den på onsdag... *skönt*  Har ju ingen lust att släpa med mig den till mitt nya hem o sen sälja den där! Känns bara jobbigt.....


Snacka om att jag känner mig mer död än levande när jag stiger upp TIDIGT på morrnarna nu.... Är ju verkligen ingen morgonmänniska om man säger så! Obestämd Men får ju erkänna att det är såååå skönt att veta att jag kan gå o lägga mig på kvällen o sova på natten.... Glad Låter ju helt idiotiskt om man inte vet hur det är att jobba natten! *hahahahaha*


Nu har jag eldat så mkt i brasan att det bara är katten som vill ligga i vardagsrummet med mig!! *skrattar* Det är verkligen skönt att elda o kunna mysa framför brasa.... *ler*


*bye, bye*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards