Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Helgen...

Av Filippa Persson - 25 oktober 2009 17:31

Jag som hade hoppats på en fiiiin helg med härligt väder... Och vad fick jag?! Regn o rusk..... Obestämd Ja, ja, det är ju höst....


Har städat o donat här idag, känns skönt att få ha det rent o snyggt. Triv bäst då. Det va någon som frågade mig hur jag kunde ha djur, "du vill ju alltid ha det så rent!". Hmmmm, det kan man ju undra.. Men det kanske är just därför dammsugaren är min allra, allra, allra bästa vän! *HAHAHA*


Tänkte börja packa idag så jag verkligen hinner med allt. Känner mig själv, jag puttar det framför mig o när det är typ en vecka kvar så börjar jag packa o tycker att jag har bråttom! Konstigt va?? Inte det minsta.... Har inte så mkt att packa tycker jag men det är oftast mer än vad man tror. Har räknat lite på det där med att flytta. Jag har flyttat ca 20 ggr sen jag va 19 år, dvs mer än 1 ggr/år!!!! Förvånad Snacka om att vara rastlös..... *hahahaha* Men någon dag ska jag oxå hitta mitt 'drömhus' o kunna slå mig till ro o känna mig lugn! Glad

Har flyttat 3 ggr bara sen jag flyttade till kristianstad. Först till Åhus, sen in till stan (tyckte att jag borde bo där när jag va singel, vad det nu hade för betydelse!!??) o för ett år sedan tillbaka till Åhus. Har bott i mitt lilla hus i ganska så exakt 1 år nu. Har verkligen trivts som fisken i vattnet, tycker om att bo i hus. Det är så lugnt o skönt. Hade man haft pengar o vetat att man skulle bo kvar i Kristianstad så skulle man ha köpt en liten stuga här i Åhus o renoverat den o kunnat bygga till sen när det behövs... hade ju varit super! Glad


Jag skulle tända en bras innan men har svårt för att få den till att brinna, fick försöka 3 ggr innan elden tog fart. Har nog legat av mig sen förra året.... Obestämd Men nu är det varmt o skönt här inne, t.o.m så att jag kan sitta i t-shirt! *hahaha*


Dax för lite mys på soffan framför brasan.....


*kramiz*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards