Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Helg!

Av Filippa Persson - 30 oktober 2009 19:27

Nu är det äntligen helg! Och tro det eller ej men jag är helt ledig HELA helgen!!!!!! Skrattande

Så nu ska det hända saker..... Har kommit igång med att packa så det blir en fortsättning på det förstås o att rensa ut o köra till tippen med lite 'skräp' jag har samlat på mig, sen blir det ju oxå låååånga mysiga promenader med hundarna, träning givetvis oxå o lite annat 'smått & gott'..... Flört 


Irra o Laban har varit helt kassa i magen idag o igår så dom har varit med mig på jobbet. Känns så skönt att jag kan göra så. Jag kan inte ha bättre jobb inom vården än dom jag har. Är toppen på så många sätt! Glad Sen finns det alltid mer man vill ha än det man redan har....... *ler*


Va på Bromölla möbelaffär o Eko i onsdags när jag va ledig. Gissa om jag fyndade o köpte nya gardiner?! Japp! Jag är så jädra i det sjuktnöjd!!!!!!!!!!!!!!!

Vill sätta upp gardinerna o flytta in NU på det nya stället!!! Funderade på att ta o flytta ännu tidigare än tänkt men då blir det bråttom, bråttom om jag ska hinna packa, måla o fixa lite andra saker innan flytten. Får se hur jag gör.. Foten i munnen


På söndag blir det födelsedagskalas!!


Det är ont om plats i soffan o lite suckande över att uppmärksamheten inte är riktad ditåt så det blir till att återgå till den lilla platsen som finns över till mig.... *skrattar*


*kramizar*



 
 
Ingen bild

Martina

31 oktober 2009 09:17

Varit i Bromölla utan att hälsa på.... HIPPA!!! ;)

 
Ingen bild

Hippa

31 oktober 2009 18:17

Men jag va ju där på dagtid o du jobbade väl.... Eller?! :-O
LOVAR att komma o hälsa på väldigt snart! :)
Kramar

 
Ingen bild

Martina

2 november 2009 09:20

Ja det gjorde jag säkert :) Ja vi är verkligen duktiga på att umgås vi... hur är vi igentligen???? Jobbar hur mkt som helst just nu och hinner inget annat känns det som. Hoppas ni har det bra och allt funkar med flytten?! Hör av dig om du behöver hjälp, så tar jag mig tid :) KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Persson - 10 juli 2010 06:08

...denna gången på Åhus BK. Det gick ganska bra (165 p), Irra gick inte som bäst men va nog ok. Hon tappar koncentrationen så fort vi kommer ut på planen o det står folk o tittar eller om det finns något som ligger på planen, tex en påse/hink med s...

Av Filippa Persson - 19 juni 2010 16:31

Igår va det tävling igen i Åstorp, med katastrof som följd!! *suck* Okej att jag va nervös som tusan men Irra hade tappat all kontakten med jorden (mig)... När hon hörde TL röst så tappade hon allt vad kunskap är, har inte tränat med kvinnlig röst ...

Av Filippa Persson - 14 juni 2010 22:01

Har varit i Malmö i helgen, va med på sökträningen på lördagen o fick mkt bra tips av Mats på hur jag ska kunna förbättra Irra i hennes spårarbete!! *GLAD* Ska träna in liggapporter med hjälp av snusdosor (med godis i) o korv i spåren. Provade det ...

Av Filippa Persson - 7 juni 2010 21:08

.....gick ju bra kan man säga!! *ler* Vi vann lydnadsklass 1 med 180 poäng (av 200)!! Bättre debuttävling kan man ju knappas få!!    Jag är sååå stolt över Irra! Älskar henne.. *LER*   *pussar o kramar*   P.S resultatet ligger på facebook...

Av Filippa Persson - 5 juni 2010 18:30

  When a GIRL is quiet ... millions of things are running in her mind. When a GIRL is not arguing ... she is thinking deeply. When a GIRL looks at u with eyes full of questions ... she is wondering how long you will be around. When a GIRL ans...

Ovido - Quiz & Flashcards