Alla inlägg den 5 december 2009

Av Filippa Persson - 5 december 2009 17:08

Idag va det till att gå upp lite i tid o äta frukost med Theres o Johan, frallor, ost o massa annat gott!   Gick en runda med hundarna oxå. Va tvungen att komma ut med den lilla i skogen innan hon välter hela mitt hem!! Snacka om att hon är rastlös.....

Känner mig alltid lika lugn av att vara hos Theres, skönt!!

Tack för idag!   


Jag har anmält mig & Irra till en spårkurs. Så i morgon ska vi ut o spåra.... *kul* Får se hur det går! Irra har en nos som kan nosa upp det mesta så hon ska inte ha så svårt för detta utan det är nog jag som ska lära mig o hänga med henne... *hahaha* Skämt o sidor så är hon snabb o slarvig i sina spår så det gäller att lugna ner henne o få henne till att bli noggran ist!


Nu blir det till att hoppa i badet o sen iväg!


*bye, bye*



Ovido - Quiz & Flashcards