Alla inlägg den 15 december 2009

Av Filippa Persson - 15 december 2009 22:51

Idag har jag varit o tränat med Irra på klubben, det gick väl sådär... Hon har mkt ljud för sig igen.. *suck* Men det gick nog ganska bra i det stora hela. Linförigheten blir bättre o bättre men just nu med mer pip än innan..

Va ute o gick efter jobbet, det enda stället i Åhus som det finns en slinga med belysning på är vid campingen. Går ofta där.... Slingan är kort så man får gå den 2 ggr! *hahaha*

Tyckte att Laban va lite väl nochig idag så jag tog tag i hans halsband lite hårdare än vad jag har gjort på väääldigt länge o sa till honom att lyssna bättre, då blev han sur o 'naffsade' till mig i handen. Absolut inte hårt men jag kände det... Jag blev arg på honom men samtidigt oxå paff. Han har inte gjort så innan!! Men han blev väl lite väl sur för att jag tog i honom... *suck* Undra vem som va suras egentligen, Laban eller jag?! *HAHAHA*


Imorgon är jag ledig så då blir det till att åka in till stan o köpa ny mobil o julklappar till mamma o pappa ,sen är jag klar med allt sånt....   *skönt*


Nu blir det sängen för min del, ni kan ge er på att jag ska sova lääääänge i morgon!


*nattinatt*

Ovido - Quiz & Flashcards