Alla inlägg den 12 december 2009

Av Filippa Persson - 12 december 2009 15:47

Jag har bara fått sån dille på Keith Urban!! Han är bara så bra....   

Har bara plockat ut två låtar, men det finns så oändligt många fler!!


http://www.youtube.com/watch?v=_ensS-qb3wo

http://www.youtube.com/watch?v=_CfWih9DNv4


Lite bilder på Irra från dagen oxå, Laban fastnade inte så bra denna gången..   


*kramizar*


Irra tror nog att hon inte syns... *hahaha*


  

Hann med ett kort när hon satte sig 2 sek...  

     

Av Filippa Persson - 12 december 2009 11:12

Igår va jag en snabbis överdagen i Malmö o gjorde några ärenden... Alltid lika skönt att komma iväg lite!   


Passade på att träffa Tomas när jag ändå va i krokarna, vi tog en fika o snackade lite skit. Vi stod utanför bilen o pratade lite efteråt o öppnade för hundarna. Laban satt i öppningen o tittade ut, så när det kom en annan hund så tänkte jag inte så mkt på det. Laban bryr sig ju inte o skulle inte få för sig att hoppa ut ur bilen heller... MEN den lilla är ju en annan sak!! Liten som hon är kom hon förbi Laban o hoppade ut ur bilen o sprang ut på gatan till den andre hunden!! Det va en lite äldre golden hane som kröp ihop med svanen mellan benen när Irra kom som skjuten ur en kanon. Hon sprang några varv runt honom innan jag fick ta på henne... Hon tog ju det som lek, men det gjorde inte jag!  OJ, vad jag skämdes o bad om ursäkt!!   

Så nu vet jag vad vi ska träna på.... Hon MÅSTE kunna sitta i bilen med öppen dörr, när jag oxå är där, utan att hoppa ur bilen bara för att det kommer en hund o går förbi!!


Idag på dagen händer det inte så mkt, ska ut i skogen med hundarna o ta lite kort tänkte jag o städa. Ska iväg på kvällen o äta lite gott...   


Imorgon kommer kanske pappa & lillasyster hit!!!!   


Nu blir det iaf skogen för vår del!


*bye, bye*


Ovido - Quiz & Flashcards