Alla inlägg den 13 december 2009

Av Filippa Persson - 13 december 2009 19:46

Idag har pappa o lillasyster varit här nästan hela dagen! Dom gör mig helt sanslöst glad!! 

Vi gick o strosade en runda på Eko innan vi körde hem hit, pappa o Pian har ju inte varit här innan. Dom tyckte att jag bodde både fint o bra...   Vi fikade på STOOORA pepparkaks hjärtan.. *gott* När dom va här passade jag på att ha dom till lite hjälp... *ler* Vi satte upp mina tavlor o skohyllorna! När vi hade satt upp tavlorna i hallen o en i vardagsrummet ville Pian åka hem!!! Men det fanns ju mer som skulle upp! *HAHAHAHAHAHAHA* Pappa satt i min gungstol med händerna bakom huvudet o sa hur det skulle vara o se ut.. *ler*  Det blev superbra o fint!  Så fint så jag skulle kunna bjuda hem påven.. *hahahaha*

Men jag saknar dom så fort dom åker...

TUSEN TACK för allt idag! Jag älskar er!!   


Nu på kvällen blev det bara lite fika o snack..


Dax för mig att hoppa i säng, tidig morgon i morgon igen....


*nattinatt*

Ovido - Quiz & Flashcards