Alla inlägg den 18 december 2009

Av Filippa Persson - 18 december 2009 18:26

Körde fort som tusan o hämtade upp hundran efter jobbet för att kunna gå en runda i skogen innan det blev mörkt. Tro att dom älskade det!!   


Jag brukar lägga Irras kampslang på marken, hon får inte ta den, vi går en bit o jag skickar henne tillbaka för att hämta den. Hon har varit så dålig på att lyssna på mig, tycker jag... Gjorde så idag oxå, la den o gick kanske 30 meter för att sen låta henne hämta den. När hon är nästan framme ser jag att det kommer en tant med hund kanske 10 meter framför Irra. "SHIT" hinner jag tänka o kunde se den arga tanten när Irra hade sprungit fram till hennes hund! Kan ju lova att hon inte hade sagt snälla saker till mig då!!!   Jag hade kanske inte heller kännt mig så tuff om det kom en schäfer mot mig i 70 knyck! MEN när jag kallade på henne så tvär vände hon o kom tillbaka!!!!  Snacka om att jag blev nöjd!!! Hon hade en så liten bit fram till den andra hunden o sin kampslang men vände ändå o kom tillbaka till mig! *glad*


*kramiz*


Säsongens första snöängel... Växer man aldrig upp eller?! *ler*        


    

Ovido - Quiz & Flashcards