Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Filippa Persson - 6 juli 2009 19:36

I kväll har vi varit på klubben i Tollarp o tränat...

Det var som jag trodde, Irra bryr sig inte om var det är hon tränar. Hon är lika j---ar på ändå! *hahahaha*

Men som vanligt sprang hon upp på platsliggningen o försökte få igång någon av dom andra, men lyckades INTE!!! *tji fick hon!! * Skoja inte att jag är nöjd med det!!!

Allt annat gjorde hon riktigt bra! Med tanke på att vi knappt har tränat något alls dom sista 3 veckorna så är hon grymt duktig!

När hon låg på platsliggningen skrattade Monica o Eva åt Irras långa hals när hon sträcker på sig o tittar åt helt fel håll, så numera har jag en "Sträfer" (korsning struts/schäfer)... *ASGARV*

Ska anmäla mig o Irra till tävlingen som är på klubben i Kristianstad den 30 juli, om det nu inte är för sent...  Jag kommer att ha sååå mkt nerver så jag kommer inte ens till att kunna prata med någon....  Men kul ska det bli! Säger jag nu innan jag har kommit dit... *hahahaha*

Imorgon ska jag träffa en pojke som jag kanske ska jobba med. Va på intervju i fredags o dom ringde idag o frågade om jag ville träffa pojken, KLART JAG VILLE!!! Det är naturligtvis han som ska välja sina assitenter. HOPPAS han vill ha just mig!!!  Ska vara där kl 10 så håll tummarna!

*kramizar*

Ovido - Quiz & Flashcards