Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Filippa Persson - 20 juli 2009 21:42

Idag har jag varit på klubben o tränat Irra. Fy kattsingen vad hon är på o duktig!!!!!

Jag började med en platsliggning (hade med mig Laban oxå) o hon låg helt stilla 2 min! *GLAD* Efter det körde jag igenom lite av det vanliga, läggande o ställande under gång, linförighet o frittfölj, inkallning o en massa svängar o förflyttningar.... Hon klockade ALLT!!! Hon är bäst av dom alla!!!

Hon är så jävla häftig för jag har inte varit o tränat på ca en månad o ändå gör hon allt rätt... Jag har nog lärt in det som jag ska på henne eller så har hon helt enkelt bra minne....

Hon har inte bra minne när det gäller att INTE äta på tapeterna så det kanske inte beror på minnet trots allt... *hahaha*


Idag har jag o L varit ute i trädgården o fixat en hel del. Jag har fått blommor som planterades o så har jag tagit bort lövhögar/stenhögar o klippt gräset med den otroligt 'braiga' handjagaren....

Laban fick vara med ute, han sprang mellan mig o L o kollade om det skulle hända något kul. Han trivdes som en fisk i vattnet!!


Nu på kvällen har det bara blivit slöande i soffan o tv-tittande... *skönt* Blev lite trött o slö efter allt kroppsarbete jag har gjort idag! *HAHAHA* Men nöjd är jag!


*Kramar*

Ovido - Quiz & Flashcards