Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Filippa Persson - 14 juli 2009 22:47

Kände mig på så gott humör när jag vaknade så jag tog o "packade" in hundarna i bilen o körde till Rinkabyfälten o gick en timme där. Det är sååå skönt att komma bort ibland o bara få strosa runt o inte ha bråttom eller behöva skynda sig...


Dom som har tyckt att Irra har varit en "mattegris" innan ska se henne nu!! Nu när hon löper går hon nog inte en cm utan mig....  En mer närgången hund får man leta efter! *hahahaha*

Ska in till stan i morgon, funderar på att ta med mig Irra o miljöträna lite. Hon är väldigt cool med alla nya ställen o sånt så hon bryr sig nog inte, men det är alltid nyttigt att göra det ändå. Förra året var jag inne på tivolit o gick med henne, uppe på karusellerna, runt barnvagnar, hög musik o massa godisstånd, utan någon som helst rädsla eller nervositet. Hon gör det jag ber henne om & lite till, med glädje!


Skulle precis börja städa hemma när det ringde på dörren, utanför stog L o undrade om jag skulle vara med o käka med honom o några kompisar. Det var ju en mkt bättre idé än att städa så klart jag sa 'ja' till det! *haha* Så i morgon när jag har vaknat o varit i stan blir det till att städa hemma, o det ska bli ordentligt!  Diskade idag, första gången på säkert 2 månader. Kan ju säga att sakerna som va i botten va inte riktigt så fräscha... *ojdå*  *haha* Har inte hunnit eller behövt diska, har ju inte varit hemma eller använt något på sista tiden....


*kram*

Ovido - Quiz & Flashcards