Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Filippa Persson - 13 juli 2009 13:01


Ännu en bra låt....

Av Filippa Persson - 13 juli 2009 12:38



 .... man tillbaka i skåne igen.


Pratade med min chef precis, jag får jobbet hos den lilla pojken men det är bara på 80-85% o utan ob tider o inga helger, så med andra ord går jag ner i både tid o lön något hemskt mkt. Och det kommer jag ju inte att klara.... Jag ville ju vara kvar på det andra jobbet på dom sista 15% för att få heltid o sen vara tjänstledig i 3 månader så jag fick prova på det andra jobbet, men det ville INTE min brukares mamma så då blir det inte så heller... *suck* Vet inte hur jag ska klara detta! *ledsen* Vill ju så gärna ha det andra jobbet!!!


Igår var jag med min vän J hemma hos några av hans vänner o högg träd o drog bort grenar o donade. Lite kroppsligt arbete blev det allt... Efter det blev det en kopp the i hans soffa med en liten stunds prat.

Varför blir man aldrig klok på vad livet har att ge? Det är nog på både på ont o gott att inte veta tror jag...

Med facit i hand vet man varför man gjorde vissa val o varför man har tagit dom vägar man har här i livet... Men vad framtiden har att ge, det kan man bara fundera på...



Ovido - Quiz & Flashcards