Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Filippa Persson - 3 februari 2010 17:32

Idag har jag varit ledig.. *skönt*

Åkte in en stund till stan o fikade o gick en runda med Mats.. Han kan verkligen få en till att må bra!   


Körde inom Grizzly för att köpa nytt citronspray (som kostar PLENTY av pengar!!!) till Irras halsband. Jag sa att jag kör hemifrån o ut till skogen (som tar ca 7 min) med halsbandet på o att citronen då är slut när vi kommer fram. Veronica o Maria, som jobbar där, gapade först o sen skrattade dom o frågade om jag tycker att det verkligen hjälper?! *hahaha* Tanken är ju att hunden ska tycka att det är så pass obehagligt med citron i nosen så dom slutar. Vissa hundar funkar det på o vissa inte... Irra tillhör gruppen INTE!!  Jag kan bli helt galen  av att inte komma på något som hjälper mot att hon lever rövare i bilen!!! Ni anar inte hur störigt det är........ *suck*


Dagens träning blev inställd, inte lätt att köra på vägarna i morse..


Ikväll blir det badkaret o sen soffan...   


*kram*

Ovido - Quiz & Flashcards