Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Filippa Persson - 6 februari 2010 23:05

I morse bar det av till H-borg, men innan jag kom iväg fick jag köra inom 'Biltema' för att köpa vanlig olja o servo olja till bilen. Paul  va här igår o kollade på den o sa att den skriker efter olja!! *uuupppssss*


Jag körde inom Ikea o köpte matta o lite annat smått o gott men ingen ram till kortet för det hade dom ingen... *suck*

Som tur är va Eva på Väla så när vi skulle hem till henne så kunde jag bara köra efter henne, perfekt!! 

Väl hemma hos Eva fikade vi o pratade. Jag har aldrig sett en schäfer få plats sittandes på en vanlig köksstol men nu har jag! *hahaha* Ollie hoppade upp o satte sig bredvid mig o tittade på mig som om att det inte va något konstigt alls...   

Vi gick en sväng innan det va dax att massera Irra & Laban. Båda va duktiga. Irra hade lite svårt att ligga stilla ibland men Eva kände inget konstigt på henne.. *skönt* Laban va bra med ena sidan men tycket det räckte med det! *hahaha* Han va öm i bakdelen, o det va ju väntat, o tyckte inte riktigt om när Eva masserad på vissa leder i benen. Men jag va jättenöjd med honom!!! *GLAD*

TUSEN TACK Eva för din tid idag!!! *kram*


Snart blir det sängen, först lite mys framför tv:n med mina älsklingar!   


*nattinatt*



Ovido - Quiz & Flashcards