Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Filippa Persson - 19 februari 2010 22:23

Så va man där igen, sjuk..... *suck*

Är sååååå trött på att vara sjuk, har fått min dos denna vintern för dom 10 närmsta åren!!   Har aldrig varit sjuk så här mkt innan.... 


Har tränat 'pallen' med Irra nu ett tag, klickat in den. Först räckte det med att hon nosade på den, efter det att hon rörde den, sen en tass på o nu båda tassarna på... Igår satte hon båda tassarna på o följer mig med bakdelen (står kvar med framtassarna på pallen) när jag flyttade på mig!! *glad*  Hon är bara så lättlärd om JAG gör/visar rätt!   Hon är fantastisk att jobba med... *ler*


Nu ska jag kurera mig under filten i soffan så hostan försvinner o rösten kommer tillbaka.... Är ledig heeeela helgen o ska ha det skönt!   


*kramizar*

Ovido - Quiz & Flashcards